Precizně provedené svatební prsteny z chirurgické oceli,Titanové svatební prsteny a Wolframové. Vyberte si luxusní snubní prsteny chirurgická ocel na eshopu ok-snubniprsteny.cz
Doporučení z Beremese.cz, pro profesionála OK-Snubníprsteny- Jaroslav Nešleha
- Úvod
- Obchodní podmínky »
- Poštovné a platební podmínky
Ceník-Dopravy | ||
NÁZEV | Od 0 Kč Do 1999 Kč | Od 2000 Kč Do 999999 Kč |
Česká Pošta-Balík na balíkovnu | 39 Kč | ZDARMA |
Česká Pošta-Balík na poštu | 78 Kč | ZDARMA |
Česká Pošta-Balík do ruky | 89 Kč | 89 Kč |
DPD (Jen ČR) | 180 Kč | 180 Kč |
DPD ParcelShop (Jen ČR) | 180 Kč | 180 Kč |
Poštovné Na Slovensko | 120 Kč | 120 Kč |
Poštovné Německo | 120 Kč | 120 Kč |
Poštovné Nizozemí | 190 Kč | 190 Kč |
Poštovné do EU | 220 Kč | 220 Kč |
Osobní odběr | ZDARMA | ZDARMA |
Poštovné za výměnu bez dobírky/ s dobírkou | 89 Kč/119Kč | 89 Kč/119Kč |
Nevyzvednutá zásilka | 120 Kč | 120 Kč |
Opakované zaslání ČR | 89 Kč | 89 Kč |
Ceník plateb | ||
Dobírka | 40 Kč | |
Platba Kartou | Zdarma | |
E-platby | 1,28% | |
Platba na účet | ZDARMA |
Informace o způsobech dopravy které Vám nabízíme
Platba u dopravce: Pokud se rozhodnete zaplatit balíček až u dopravce, zvolte v objednávce způsob platby dobírka.
1. Doprava Zdarma je bonusem za vaši objednávku
Dopravy zdarma docílíte tak, že dosáhnete na určitý počet peněz, který je třeba pro splnění, aby jste měli dopravu zdarma. Například Doprava zdarma nad 2000 kč je určená především pro Českou poštu balík do Balíkovny a pro Českou poštu balík na Poštu (u dopravy v objednávce je uvedena 0 Kč). Pokud si zvolíte jiné než z těchto dvou tak NEBUDETE mít poštovné zdarma! K Bonusu výměna zboží, který nabízíme, dopravu zdarma zvolit nelze.
Ale i na další možnosti dopravy je vám poskytována sleva (ceny viz.tabulka výše):
2. Česká pošta - Balík do balíkovny ČR :
Pro vyzvednutí balíku můžete využít rychlé obsluhy na speciálních přepážkách pošt s názvem Balíkovna nebo přímo na Depu Pošty (seznam Balíkoven máte zde).
Stačí pouze sdělit Jméno a kód pro vyzvednutí zásilky.
Na všech Balíkovnách můžete uhradit dobírku platební kartou.
3. Česká pošta - Balík na poštu ČR :
Balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám, balíček máte rovnou uložený na poště kterou jste si zvolili, žádný pošťák k Vám na určitou adresu nejede.
Na našem e-shopu si jen vyberete na jakou poštu si přejete balíček odeslat o všem budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailem již v okamžiku uložení balíku na poště.
Můžete si i jednoduše prodloužit úložní dobu z 10 dnů a to tak, že zavoláte na poštu kterou jste si vybrali a požádáte jí o prodloužení úložní doby, kdyby jste si úložní dobu neprodloužili tak se k nám balíček vrací a žádáme o zaplacení poštovného, pokud si budete přát odeslat zpět platíte tedy dvakrát poštovné.
4. Česká pošta - Balík do ruky ČR - (Doručení mezi 13-19 hodin)
5. Česká pošta - Balík do ruky ČR - (Doručení mezi 8-14 hodin) :
Pokud si zvolíte balík do ruky a vyberete si určitou dobu dodání mezi časem co máme uvedené tak Vám jí pošťák doručí mezi tímto časem ve všední dny doručuje mezi 8-16 hodin. V lokalitách krajských měst doručuje v časových pásmech 8-14 hodin a 13-19 hodin.
Až si na e-shopu zvolíte jednu z časů a dáte PSČ svého města nebo vesnice a ukáže se Vám toto:
„Ve vámi zvolené lokalitě není poskytována služba časová pásma, zásilka Vám bude doručena ve standardním doručovacím čase v pracovní den od 8 do 16 hod.„ Nice se neděje jen zmáčkněte tlačítko „Doručit ve standardním doručovacím čase.“
Pokud Vás pošťák nezastihne na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík uloží na nejbližší úložné poště. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce.
Doručovatel Vás před doručováním bude telefonicky kontaktovat pro upřesnění času příjezdu.
6. DPD - jen ČR :
Pokud si zvolíte dopravce DPD, přiveze Vám dopravce balíček na adresu kterou jste si zvolil, doručovatel Vás před doručováním budete telefonicky kontaktovat pro upřesnění času příjezdu v kolik Vám balík doručí.
Pokud Vás dopravce nezastihne na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík uloží na nejbližší úložném místě.
7. DPD ParcelShop (Balíček bude uložen na Pickupu DPD) - jen ČR :
Balík si vyzvednete na zvolené „Pickup“ (úložném místě DPD), a kdy se to hodí Vám, balíček máte rovnou uložený na Pickup kterou jste si zvolili.
Na našem e-shopu si jen vyberete na jaký Pichup si přejte balíček odeslat o všem budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailem již v okamžiku uložení balíku na depu/Pickupu.
8. Poštovné na Slovensko :
Pokud si zvolíte Slovenskou poštu, přiveze Vám pošťák balíček na adresu kterou jste si zvolil, pošťák Vás před doručováním budete telefonicky kontaktovat pro upřesnění času příjezdu a v kolik Vám balík doručí.
Pokud Vás pošťák nezastihne na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík uloží na nejbližší ukládací poště. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce.
Doručovatel Vás před doručováním bude telefonicky kontaktovat pro upřesnění času příjezdu.
9. DHL Versand nach Deutschland :
Pokud si zvolíte dopravce DHL, přiveze Vám dopravce balíček na adresu kterou jste si zvolil, doručovatel Vás před doručováním budete telefonicky kontaktovat pro upřesnění času příjezdu v kolik Vám balík doručí.
Pokud Vás dopravce nezastihne na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík uloží na nejbližší Německé poště nebo úložním místě.
10. DPD – Poštovné Nizozemí / shipping Nederland :
Pokud si zvolíte dopravce DPD do zahraničí, přiveze Vám dopravce balíček na adresu kterou jste si zvolil, doručovatel Vás před doručováním budete telefonicky kontaktovat pro upřesnění času příjezdu v kolik Vám balík doručí.
Pokud Vás dopravce nezastihne na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík uloží na nejbližší úložném místě.
11. Pošta do EU / Shipping to EU :
Pokud si zvolíte Poštu do EU, přiveze Vám dopravce balíček na adresu kterou jste si zvolil, doručovatel Vás před doručováním budete telefonicky kontaktovat pro upřesnění času příjezdu v kolik Vám balík doručí.
Pokud Vás dopravce nezastihne na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík uloží na nejbližší úložném místě.
12. Osobní odběr :
Z důvodu opatřeí pro Covid-19 pro stupeň PES 5 bude kamenná prodejna uzavřena.
Pokud si zvolíte osobní odběr na naší Kamenné prodejně tak Vás budeme informovat jak e-mailem tak SMS zprávou, že pro Vás zboží máme již na prodejně připravené k osobnímu odběru.
Otevřeno máme od Pondělí-Pátku od 9:00-15:00.
Najdete nás na Adrese:
Ocelnictví Kladno, Ivana Olbrachta 63, Kladno 272 01
Všechny ostatní informace naleznete na naší stránce s Kontakty například mapu a nebo kde můžete zaparkovat.
13. Nevyzvednuté a nepřijaté zásilky
Za tyto zásilky účtujeme náklady ve výši 120,-Kč.
Vánoční dodání
Zboží, které je skladem a objednané do 18.12.2020 /12:00/, bude pravděpodobně do svátků přepravci doručeno.
Upozornění při objednávce na dobírku na Slovensko se může cena lišit o několik euro. Záleží jaký kurz EUR je v době objednání a v době dodání. Proto doporučujeme platbu na účet nebo přes PayPal .Naši firma sídlí v České republice a u nás máme Českou korunu a na Slovensku euro, počítejte s tím že při objednávce na dobírku se konečná cena může lišit v řádu jednotek a je vám na Slovenské poště připočten poplatek za převod koruny na eura. Tento poplatek nevybírá naše firma ale Slovenská pošta.
14.Platební brána.
uvedení poskytovatele platební brány, společnosti ComGate Payments, a.s. včetně odkazu na stránku https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
uvedení informací o platebních metodách - platby kartou a platebními tlačítky bank se základním vysvětlením průběhu platby,
kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267